20. august 2006

Bånn panne

Tilbehørsalongen har nok engang tatt meg med til Garnstudios gratisoppskrifter. Å legge ut oppskriftene på nett er et genialt trekk, man får jo lyst til å strikke absolutt alle oppskrifter. Vi kan bare håpe at andre garnprodusenter oppdager dette og følger velvillig etter.

Augusts oppgave var pannebånd og sjal. Sjalet har jeg strikket før, og måtte rekke opp hele fordi det ble gigantisk stort. Sånn klovnekomisk stort. Målet er å strikke det på nytt med mindre pinner.
Pannebåndet var perfekt å strikke foran tv-en. Alaska var et godt garn å strikke med, jeg likte det godt, dessverre er det lokale fargeutvalget heller stusselig.

Garn: Alaska
Pinner: 4,5 mm
Forbruk: 50 g (1 bunt)
Mønster: Garnstudio

4 kommentarer:

Lena sa...

så fint!! Har tenkt å teste ut garnstudio sine oppskrifter selv, men ikke kommet så langt ennå. Hver gang jeg er inne på bloggen din har du strikket noe nytt *imponert!!!!* Klem

Anonym sa...

Så flott det ble, jeg har også startet på ett :)

halaisa sa...

Du er jo så produktiv at oss vanlige dødelige har problemer med å henge med i svingene jo. Panebåndet ble kjempefint, det står også på min to do liste, jeg har tilogmed garnet klart.

Hilde C. sa...

Så produktiv du er, og så mye fint du lager. Jeg ser du skriver pent om Alaska. Jeg brukte det til spiralskjerf og var også veldig fornøyd med det garnet. Gleder meg til å se hva mer du tryller fram
:-)