11. desember 2006

Nepalarm

De smykkene jeg har lagd, har jeg komponert selv. Men så oppdaget jeg ferdigpakker. Alt man trenger til et smykke og en bruksanvising. Kinderegg i hobbyversjon. For en genial måte å lære på. Dette kastet jeg meg ivrig på, for å se hvordan armbånd henger sammen. Dessuten er det billigere enn å kjøpe alle deler separat.

Denne er fra Panduro og heter "Nepal Wool armbånd". Min nye kunnskap førte umiddelbart til flere armbånd. Det ene har jeg på meg i dag, det skrangler artig rundt håndleddet.

7 kommentarer:

Hilde C. sa...

Det er godt at det finnes Kinderegg for voksne også! Armbåndet ser kjempefint ut. Kjekt at man kan bruke ull på den måten også :-)

P.S. Nå har jeg lagt ut brosjen på bloggen.
D.S.

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

Herlig og spesielt armbånd; håper å få se noen i butikken din!!

Anonym sa...

Armbåndet var kjempefint og artig! Nå fikk jeg også lyst til å lage et slikt :-)

Anonym sa...

Dette armbåndet ga meg skikkelig inspirasjon for det var lekkert.

Camilla sa...

Oh, denne var fin. Jeg har forsøkt meg på sånne filtkuler, men mine ble ikke så fine.

Jeg har tagget deg på bloggen min. Ta en titt da vel. Det var ganske morsomt å skrive denne tagg'en.

Elligo sa...

Kjempe flott armbånd,jeg har også kjøpt meg ull fra Panduro,men har ikke kommet i gang ennå.