18. august 2007

HVA - Hemmelig Venn August

For en herlig start på helgen :) I dag hadde Pat vært innom med pakke til meg. Og den kom veldig langt nordfra, og jeg tror sannelig at den tok med seg finværet derfra også.

To skjønne nøster i Dover Idena i en herlig petroleumsblå farge med sjatteringer.

Disse flotte pulsvarmerene i Pt2 var pakket inn i skikkelig skummelt sort papir med edderkopper på. Burde tatt bilde av det også, men jeg eier null selvkontroll når det gjelder gaver... Jeg har svinset litt rundt med de i dag, til tross varmt vær. Og jeg har tittet og tenkt så det knaker på hvordan hun har fått til det flotte mønstert. Fargen er delikat lysegrå og passer til alt.


Også må jeg selvsagt ikke glemme at jeg fikk to poser med Kool Aid og en koselig hilsen. Gleder meg til å farge garn!

Tusen hjertelig takk, min hemmelige venn i nord :D Jeg er supernøttefornøyd!

2 kommentarer:

Nette sa...

Oi, for en super gave! Pulsvantene var så fine, skikkelig forseggjort!

Anonym sa...

wow, for en fin gave du har fått, så koselig å få noe hjenmelaget. Virkelig flotte pulsvanter! Det garnet har jeg strikket noen skjerf i, det er utrolig deilig:-)