2. oktober 2007

Seven

Jeg har blitt spraylakkert enda en gang. Denne gangen av Mikkje og Månestråle.

Reglene er:

1. Link til den som har tagget deg.
2. Fortell 7 sannheter om deg, litt forskjellig og litt rart.
3. Tagg 7 folk i slutten av blogginnlegget.
4. Legg 1 melding i bloggen deres og gi beskjed om at de er blitt tagget.

Og her er mine 7 dødssynder...

1. Jeg kan ikke rette ut ytterste ledd på min høyre lillefinger.
2. Skip'o'hoi. Husarbeidet tar jeg etter skippertaksmetoden.
3. Jeg tåler mye bedre en real vinter enn en varm sommer. Men høsten er best!
4. Jeg leser bare faglitteratur.
5. Min store boligdrøm er et funkishus.
6. Jeg kan sette sammen nesten hva som helst. Det begynte med Kinderegg...
7. "Live long and prosper". Jeg er en trekkie.

Har lagt merke til at de fleste allerede har blitt tagget. Så da lar jeg de nye sju finne seg selv. Ta den hvis du vil :)

2 kommentarer:

Pinneguri sa...

Og så fikk du kanskje også sagt at du liker filmer?
Interessant det med funkishuset, den internasjonale funksjonalismen med den veldig personlige norske funkisen er min favoritt arkitektur-periode. Jeg kjenner forøvrig noen som bor i et tidlig Norberg-Schulz-hus og det er ikke noen drøm ;) Men ikke la meg stoppe deg i å drømme ...

Anonym sa...

Kan noen fortelle meg hva dette tagge-greiene er? For hvis noen ønsker å linke til min side hadde det vært gøy, tror ikke noen har oppdaget den ennå. *snufs*

http://fragaria.wordpress.com/