28. juni 2008

Trippeltagg

Noen pris for rask respons til tagging, det får jeg nok ikke. Men jeg blir fryktelig glad når jeg får en award, og skal nå prøve å dele gleden videre. La oss håpe dette resulterer i enda mer kreativitet og glede à la snøball style :)

Fra Petronella


Fra HildeC og Trinemor.

Fra Baglady, Umulie og Gurimalla.

Tusen takk alle sammen! Dere er alle på min Bloglines liste, og jeg setter også stor pris på deres blogger.

Det er et hav av bloggere som er talentfulle og kreative, men jeg må tilstå at det er noen jeg sjekker før enn andre hvis jeg ser de har oppdatert. Disse er:
Fiber Feber
med pinner
Hildes hekle-strikkeri-hurra!
dalinda - Plonka
evas univers
Strikkepinner og andre pinner...

Keep up the good work! Og ikke føl dere forpliktet til å tagge videre, da noen av dere allerede har fått disse awardene. Men kaller lysten, så er alt lov!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Her var det fine blogger, - godt å bli ledet vider til dem! Takk!
Og ps. Du har virkelig fortjent alle disse spreke awardene!!! God helg!

Hilde C. sa...

Gratulerer & tusen takk skal du ha :-)

Eva sa...

Tusen, tusen takk! Både for taggs og verdens fineste PIF, som blir blogget i morgen (den får drømmen sin oppfylt forresten) :0)