8. mai 2009

Fått kurven

Nå begynner det å ligne en anelse ordnung her. Garnlageret er sortert etter farge i gjennomsiktige bokser i nye hyller. Små kurver har blitt til og holder styr på binders, visittkort og annet som flyter rundt på skrivebordet. Det er nesten så jeg kan klappe meg selv litt på skulderen og nyte våren. Bare jeg ikke snur meg rundt og ser alt rotet som skal sorteres og puttes i bokser med merkelapp på. Ingen grunn til å se seg tilbake, er det?

Kurvene er heklet i kjøkkenhyssing og pyntet med litt garnrester.

6 kommentarer:

ANNEPÅLANDET sa...

Fine! Det høres litt stivt ut å hekle i hyssing, men det ser jo helt flott ut. Kanskje jeg må prøve jeg og.
God helg!

Hannesol sa...

Ikke farlig å få kurven når den er så fin som disse :0)

Unknown sa...

Det hørtes veldig deilig ut å få rydde litt blandt hobbytingene sine, nesten så jeg ble litt smittet til å gjøre det samme..., bare nesten... LOL

De kurvene er kjempeflotte, og ikke minst veldig praktiske.

Ha en fin dag!

Hilde C. sa...

Enig, ingen grunn til å se seg tilbake. Bare se framover på de flotte kurvene dine :-)

Trinemor sa...

Så herlige kurver! Rydde"syken" kommer gjerne når solen titter frem igjen :-)

Mammadragen sa...

Flotte kurver ja!

Æ har nokka til deg i bloggen min :)