25. mai 2006

Neppe et teppe

Min hemmelige venn i mai sendte meg tre garnnøster. Dette grå ble finest på bilde, så jeg har valgt ut det til bloggen.

My secret pal in May sent me three skeins of different types of yarn. This made the prettiest picture, so that is why it has been selected to appear in the blogg.

.

Dette er teppegarn, men siden jeg kun har et nøste, blir det neppe et teppe. Derfor vil jeg gjerne ha tips fra dere om hva jeg kan lage av det. Jeg er litt usikker på om det er 100% ull, men ta gjerne utgangspunkt i det. På forhånd takk for alle tips!

This is "blanketyarn", but since it is only one skein, it will hardly be a blanket. That is why I would be very happy if you would leave a message and give me an idea about something nice I can make of it. I think the yarn is 100% wool. Thanks in advance for all good ideas!

Ingen kommentarer: