28. juni 2006

Tutti frutti

Garn på halsen og ti pinner i hjertet. Da jeg var liten, brukte jeg hals. Da jeg var tenåring, sverget jeg på min hals at jeg aldri skulle bruke det igjen. Som voksen må jeg pent spise mine ord. Og kanskje få litt lo i munnen.

Yarn on my neck and ten needles in my heart. When I was a child, I wore a neck tube. When I was a teenager, I swore never to wear one again. As an adult I have to eat my words. And maybe get some lint in my mouth.


Pinner 5, 105 masker, 3 r, 2 vr. Enkelt når man vet det, men det tok meg tre forsøk å komme dit. Så nå kan vinteren bare komme. Nei, vent litt du Kong Vinter.

Needles 5, 105 stitches, K3, P2. Easy when you know it, but it took me three tries to get there. So now Father Frost may come. No, wait just a little bit longer.

4 kommentarer:

Hilde C. sa...

Så flotte farger i det garnet. Hva slags garn er det ?

Liv Kjersti sa...

Den var kul! Og praktisk.... :-)

Anonym sa...

Hei, her har jeg visst ikke vært før. Kjempekoselig blogg, og masse fint.
Takk for meg for denne gang.

Lena sa...

Hei! Liker bloggen din og syns du lager mye fint. Har tenkt å "kopiere" den halsen din, den fallt i smak hos meg:-) Linker til deg jeg, fra min egen blogg;-)
Lena