3. juni 2006

Ullverdig

Hvem sa at lykken ikke kan kjøpes for penger? Det må ha vært en ikke-strikker.

Who said money cannot buy you happiness? It must have been a non-knitter.

Denne vakre bunt ventet på meg i postkassen på fredag. Hello Yarn har fristet meg lenge, og jeg har nok hatt en bitteliten sperre på å handle på nett. Men den ble brutt forrige uke, så hva skal stoppe meg nå? ;)
Jeg fikk også med en oppskrift på sokker, som jeg ser frem til å prøve. Men ikke med denne bunten, det vil være en forbrytelse å tråkke på denne skatten! Hva jeg skal lage er enda uvisst, garnet er så vakkert i seg selv at et komplisert mønster trengs ikke. Jeg får nesten litt prestasjonsangst, er jeg ull verdig?

This gorgeous skein was waiting for me in my mailbox on friday.Hello Yarn has been tempting me for a long time, and I have been a little bit reserved about Internett shopping. That barrier was broken last week, so what is going to stop me now? ;)
I also got a pattern for socks, which I look forward to trying out. But not with this yarn, it would be a crime to step on this treasure! What I will make is yet undecided, the yarn is so beautiful in itself that a complicated pattern is called for. I feel the pressure to perform, am I wool worthy?

1 kommentar:

Hilde C. sa...

Jeg tror absolutt du er verdig dette garn! Men jeg skjønner at det må være vanskelig å vite hva man skal bruke en slik vakker skatt på :-)