11. juli 2008

Grønne gresstanker

På magebeltet skal garnet gjenkjennes. Endelig har jeg fått liv i min skriver, og da ble det magebelter på Supernøttgarnet. Og kjenner jeg meg selv rett, kommer det til å bli flere varianter av dem også.

Dette garnet lagde jeg spesielt til Hilde C. Hun, som jeg, er veldig glad i grønt. Så fargevalget var veldig enkelt. Men det har små ispett av turkis, for å ikke bli helt monokromatisk. Og en mikroskopisk dæsj med oransje (fant du den Hilde?) :)



Jeg fikk et spørsmål fra Felisi om hvordan jeg lagde bakgrunner på bildene mine. Det er veldig enkelt, det er pappkartong med farge. Kjøpte de opprinnelig for å lage kort, merkelapper o.l, men fant et mye bedre bruksområde for dem. Bokhandlere har de i størrelse A2. Kjekt til småprosjekter, men for lite til gensere og sjal. Og det ser ryddig og fint ut. Noe mitt skrivebord ikke er...

Fortsatt god sommer alle sammen!

11 kommentarer:

Fiberfeber sa...

Kult med magebånd! Gratulerer :-) Og nydelig garn, som alltid... Nå skjønner jeg forresten motivasjonen for å (endelig) få igang skriveren. Og jeg som først trodde det hadde med det midlertidige (g)hjemmekontoret å gjøre! Så fiberfebrilsk kan man altså være, at man kommer til slike feilaktige konklusjoner. Gleder meg til å se ferdigproduktet fra Kardemommeposten, forresten :o)

Anonym sa...

Du lager utrolig tøft garn, Supernøtt! Og magebåndet er en finfin finish!

Anonym sa...

Hei og takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Det garnet ditt ble skikkelig tøft med magebånd :-D.

Og hjertelig takk for den sensasjonelle ideen med å bruke fargeglade pappkartonger som bakgrunn på bildene dine. Det blir skikkelig ryddig og ser fint ut :-)

Hobbygåsa sa...

Har allerede sett garnet hos HildeC og det er bare helt utrolig nydelig! Du er riktig flink til spinningen og lager mye fint. Ha en fortsatt fin sommer!

Anonym sa...

hmm - jeg har siklet etter supernøtt garn lenge nå og lurer hva som skal til for å få klørne i ett hespe eller to? havner noen sammen med latterfulle perler etterhvert? - ps. foresten kjempekult (og proft ;-) med magebånd!

Hilde C. sa...

Ja, jeg har funnet orange, og det passer veldig fint inn. Jeg glemte i farten å skrive på bloggen min hvor mykt og deilig dette garnet er også. Det skal jeg gjøre :-)

Anonym sa...

Enig med Hobbygåsa i alt!! ;D

Irene sa...

Oi, så kult. Garnet var kjempeflott.

Anonym sa...

For et helt fantastisk vakkert garn! Og så moro det ble med eget magebelte :) :) :)

Anonym sa...

Aha, smarting! Trodde du bare var eksepsjonelt flink med Photo Shop jeg ;o)

Lekkert garn!

ebba sa...

Så nydelig garn du lager.Liker sammensettingen av farver.Må få kjøpt garn designet av deg etter hvert.Ha en nydelig dag.