23. april 2006

Hemmelig venn april

Jeg har blitt med på Hobbybodens Hemmelig venn ordning. Hver måned kan man melde seg på, få utdelt en man skal sende til og det betyr også at noen sender til meg :) I april fikk jeg denne fine gaven:


To nøster med Musique fra Crystal Place Yarns, en hel ny og spennende garntype for meg. Når jeg åpnet pakken og så disse to gråsorte nøstene med litt lysegrått i, tenkte jeg: Hurra, flerfarget garn. Men gleden stoppet ikke der! For det skifter nemlig tykkelse, ropte hun henrykt. Musique består av 45% akryl, 40% ull og 15% bomull. Hjernen jobber i høygir på hva fint disse nøstene skal blir, jeg holdt på å dra frem pinnene å begynne å strikke med en gang, men jeg vil besinne meg og lage noe som er så bra som garnet fortjener.

Og ikke nok med det, jeg fikk også et nydelig nøste med Du Store Alpakka i babyblå, som kommer til å bli noe riktig fint til Nøtteliten.

Supertusen takk, hemmelige venn :D

Ingen kommentarer: