13. mars 2006

Nøste høst

Nøste innhøstingen var særdeles vellykket! Fant flere nye, lodne venner jeg ønsket å ta med hjem. For en landsens tuppe som meg var det mye eksotisk garn i Oslo. Var på en butikk på Grünerløkka som heter Guanako.

Dette garnet heter Ekatra og er i 60% ull og 40% silke.

Det er fra Nepal, og koster 49 kr bunten. Jeg liker så godt når garnet er buntet opp på denne måten, det kan være en illusjon, men jeg syntes jeg ser garnet bedre slik.

Neste nøste er Multi Kido, 71% mohair og 29% polyamid. Også denne er et helt nytt garnmerke for meg.


Til dette har jeg kjøpt paljetter som skal strikkes inn. Aner jeg noe flortynt, litt pyntet?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, har tatt en titt på bloggen din og beundret alt du har laget. Her var det mye fint!

CamillaS sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
CamillaS sa...

Så mye fint du har laget! Fint med referenser til hvor du har funnet oppskriftene også, det blir nysgjerrigperer som jeg alltid veldig glad for.